Friday 28 September 2012

Cara Membuat Pesanan

Cara Membuat Pesanan

Hantar pesanan ke:
Email : Haziq_teah@yahoo.com 

Sila Nyatakan berikut:

Subject: Tarikh Pesanan
Jenis Perfume:
Nama:
alamat:
HP No:
E-mel:

Sebaik sahaja anda telah melakukan pesanan, anda perlu menerima email untuk pengesahan pesanan anda melalui e-mel.

Pembayaran

Sila pemindahan atau bank in pembayaran ke Maybank saya menggunakan perbankan internet, Mesin ATM atau Deposit Tunai

Saya akan memberikan detail akaun bank sebaik sahaja anda telah mengesahkan pesanan anda


Penghantaran

Saya akan memproses pesanan anda sebaik sahaja saya telah mengesahkan pesanan anda dan pembayaran.
Semua pesanan akan dihantar dalam tempoh 1 hari selepas pesanan disahkan dan penghantaran akan dibuat melalui Poslaju atau CityLink dan akan mengambil masa kira-kira 2-3 hari untuk tiba.
Setelah pesanan anda telah dihantar, saya akan menghantar teks no pengesanan kepada anda.

Memulangkan

Tidak akan ada pertukaran, pulangan atau bayaran balik. Semua barangan adalah jenama baru dan akan teliti diperiksa dan dibungkus sebelum dihantar. Kami tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kerugian dan kerosakan bungkusan atau kandungan semasa penghantaran. Bayaran balik hanya boleh dibuat jika item rosak atau kita telah membuat kesilapan dalam penghantaran pesanan anda.


Terima kasih kerana membeli-belah dengan saya dan mempunyai hari baik T_____T

No comments:

Post a Comment